3 czerwca 2014

Jestem blogiem i się tego nie wstydzę



Często słyszę rady odnośnie prowadzenia bloga, niektóre są bardzo przydatne, inne mniej, a jeszcze inne...

Kiedyś pewien znajomy autor poradził mi, żebym usunęła z adresu "Gryipiórka" słowo "blogspot". Bo to nie jest profesjonalne. Powtórzmy to: Wiadomość zawarta w adresie, że blog jest blogiem jest nieprofesjonalna. Podobnie polecono mi, żebym usunęła pasek nawigacyjny Bloggera u góry strony. Żeby tylko nikt nie wiedział, że to jest blog! Rozśmieszyło mnie to. Dlaczego mam udawać, że mój blog nie jest blogiem? Jest. I taki ma być. Krótki to wpis, bo nie ma się wielce nad czym rozwodzić. A nawet jeśli mój blog jest nieprofesjonalny, to niech sobie będzie. Dobrze nam razem. Jesteśmy bardzo blogowatym blogiem. Pozdrawiam wszystkich blogerów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdego pozostawionego komentarza!