9 stycznia 2015

Literackie zestawienia 2014 i plebiscyt na autorkę roku

Zdjęcie pochodzi ze strony granice.pl
Redaktorzy, recenzenci, blogerzy i czytelnicy publikują w ostatnich tygodniach, jak zawsze w tym okresie, zestawienia swoich najlepszych lektur poprzedniego roku. Strasznie się cieszę, bo "Dziewczynka z balonikami" znalazła się u wielu w pierwszej dziesiątce! Jest tego tyle, że nie da się udostępnić wszystkich adresów stron! Między innymi historia Marleny została doceniona przez redaktorkę portalu granice.pl, panią Justynę Gul - zdjęcie powyżej to zrzut wstępu do jej artykułu, który można przeczytać TUTAJ

Nie potrafię Wam powiedzieć, jak bardzo się cieszę, że ta książka została tak szeroko doceniona. Książka, której bałam się wydać, zastanawiałam się nawet nad publikacją pod pseudonimem. Do ostatniej chwili nie byłam pewna, czy dobrze robię, kiedy podpisywałam umowę na wydanie - drżała mi ręka. Bałam się niezrozumienia. Ale nie doceniłam moich czytelników - i dzisiaj cieszę się ze swojej pomyłki! Z księgarskich półek schodzą właśnie ostatnie egzemplarze "Dziewczynki z balonikami", więc to już ostatni dzwonek, jeśli jeszcze macie ochotę ją kupić, może dla siebie, może dla kogoś innego, może dla... ale nie, tę decyzję już pozostawiam Wam. Kto czytał, ten wie, o czym mówię!

Portal Książka zamiast kwiatka, który wspiera mnie od mojego debiutu (dziękuję!), na którym pojawiły się recenzje moich obydwu powieści i gdzie miałam czat na żywo z czytelnikami, najpierw głosami czytelników przyznał mi tytuł autora maja 2014, a teraz zakwalifikował mnie do plebiscytu na autorkę roku 2014. Jeśli czytaliście moje powieści i Wam się podobały, to możecie na mnie zagłosować. Wystarczy kliknąć TUTAJ, polubić zdjęcie (stronę też, taki jest warunek organizatora). Już sam fakt mojej kandydatury do tego tytułu jest dla mnie wielkim wyróżnieniem, a gdybym z Waszą pomocą wygrała, to bardzo bym się cieszyła!


Dziękuję Wam, że byliście i jesteście ze mną!
Buziole!


AT
 

1 komentarz:

Cieszę się z każdego pozostawionego komentarza!