14 sierpnia 2013

Kwestionariusz - Agnieszka Lingas-Łoniewska


Nazwisko... Lingas-Łoniewska.
Zawód... niejeden, nauczycielka języka polskiego, marketingowiec, PR-owiec, rzecznik prasowy, autorka książek, do wyboru, do koloru.
Wiek duchowy...18
Osobowość... ekstrawertyczna, kochająca zwierzęta, czasami też i ludzi, ale rzadziej.
Motto życiowe... baw się, kochaj, twardo podążaj do celu.
Jestem fajna, bo... często się śmieję i lubię się bawić. Mam złośliwie poczucie humoru i takie też cenię u innych.
Jestem do kitu, bo... za bardzo wszystko biorę do siebie i analizuję. Niepotrzebnie.
Lubię... stare filmy, szybką jazdę autem, Stephena Kinga i ostrą muzę.
Denerwuje mnie... bezproduktywne ględzenie o niczym.
Podziwiam... ludzi, którzy mają pasje i oddają się im z lubością.
Moje miejsce na ziemi... wszędzie tam gdzie rodzina i przyjaciele. A tak w ogóle kocham Dolny Śląsk i często przedstawiam go w moich książkach.
Gdybym trafiła szóstkę w totka... pewnie otworzyłabym klubokawiarnię.
W poprzednim wcieleniu byłam... jakimś przystojnym facetem.
Wciąż pracuję nad... warsztatem pisarskim i lenistwem własnym, bo z ciężkiej pracy najbardziej lubię leżeć i czytać.
Marzy mi się... domek nad jeziorem, gdzie mogłabym spokojnie tworzyć i walczyć z komarami.
Gdybym musiała przestać pisać... to mogłoby być groźne, bo jak można żyć bez powietrza?
Szczęście to dla mnie... miłość, rodzina, zwierzęta i muzyka.
Gdybym mogła cofnąć czas o 20 lat... znowu byłabym na własnym ślubie.
Za 20 lat... chcę być fajną i wesołą sześćdziesięciolatką.
Gdybym mogła wybrać sobie jeden talent... to może byłoby to malarstwo?
A na koniec powiem... że telewizja kłamie, ale ja z reguły nie.


Agnieszka Lingas-Łoniewska, rocznik 1972, mieszka we Wrocławiu. Od kilku lat tworzy prozę głównie dla kobiet, jest autorką m.in. takich powieści, jak: Bez przebaczenia, Zakład o miłość, trylogia Zakręty losu, W szpilkach do Manolo i wielu innych.
Ma na swoim koncie także udział w antologiach, jest laureatką konkursu na opowiadanie kryminalne z Dolnym Śląskiem w tle, prowadzi portal Czytajmy Polskich Autorów, a w 2012 roku została uhonorowana żelaznym glejtem Ambasadora Krakowskich Targów Książki.
Kocha zwierzęta, ma trzy koty i psa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdego pozostawionego komentarza!