2 września 2014

Moje odkrycia tygodnia - gdzie warto zajrzeć








Pierwszy raz postanowiłam podzielić się z Wami moimi odkryciami w sieci. Linkuję do ciekawych stron, artykułów, filmów na różnorodne tematy. Może Was też zainteresują? Za tydzień druga część :)

1. Czy reinkarnacja jest tylko wymysłem wyobraźni ludzi, którzy nie mogą się pogodzić z przemijaniem? Ten film dokumentalny (KLIK) stawia ciekawą hipotezę. Historia małego chłopca chodzi za mną od kilku dni, nie dając o sobie zapomnieć.

2. Coś dla pasjonatów języków obcych, a konkretnie: dla tłumaczy. W zakładce "Magazyn" (KLIK) mnóstwo artykułów o pracy w branży tłumaczeń, porady, wskazówki, namiary. 

3. Wszystkie konkursy literackie w jednym miejscu? Tak! (KLIK) Baza aktualnych konkursów, nie tylko literackich, ogólnopolskich, lokalnych, do wyboru, do koloru, nic, tylko siadać i pisać. I wygrywać :)

4. Rezolutny chłopczyk stał się hitem sieci, po tym, jak reporterka spytała go o wrażenia z pobytu w wesołym miasteczku. Poprawia humor (KLIK)

5. Zrobiło się ostatnio głośno o pewnym festiwalu literackim pod Wrocławiem, o którym ja pisałam na blogu w zeszłym roku. Sztukater znowu dał popis swoich wątpliwych możliwości ((KLIK). Relacja Małgorzaty Karoliny Piekarskiej jest obszerna, ale warto przeczytać ku przestrodze.

6. Żonglowanie sposobem na sprawniejszy mózg? ((KLIK)

7. Coś dla fanów GOT: wiedzieliście, że Westeros ma własną encyklopedię? ((KLIK)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdego pozostawionego komentarza!